Rosa balettskor i tyg canvas med delad mockasula. Stretchiga teknikskor pro mesh från Sansha. Rosa balettskor i tyg canvas med delad mockasula. Stretchiga teknikskor pro mesh från Sansha. Rosa balettskor i tyg canvas med delad mockasula. Stretchiga teknikskor pro mesh från Sansha. Rosa balettskor i tyg canvas med delad mockasula. Stretchiga teknikskor pro mesh från Sansha. Rosa balettskor i tyg canvas med delad mockasula. Stretchiga teknikskor pro mesh från Sansha.

Balettskor Stretch Pro Mesh - Balettrosa

Välj storlek:
Finns i lager
Slut i lager - Kontakta oss för leveranstid
.
Slut i lager - Kontakta oss för leveranstid
Produktbeskrivning:

Teknikskor av fin kvalitet med skön passform. Gjord i stretchig canvas med ett luftig meshparti under hålfoten. Tredelad mockasula för utmärkt passform och rörlighet. Mjuka teknikskor med två resårband som korsas över vristen. Kanal runt foten med snöre som kan dras åt.

Passform
Balettskor som passar dig med normal till bred fotvidd tack vare det stretchiga materialet.

Vad är balettrosa?
Balettrosa är den klassiska balettfärgen! Det finns många olika nyanser av färgen rosa och just balettrosa drar sig mot nyansen av kokt lax. Tänk på att den inte alltid matchar med ljusrosa dräkter. Är du osäker på hurvida den matchar med en speciell dräkt? Kontakta oss så hjälper vi dig med smakråd!

Storleksguide:
4 - 33½-34
5 - 34½-35
6 - 35½-36
7 - 36½-37
8 - 37½-38
9 - 38- 38½
10 - 39-39½
11 - 39½-40

Känner du dig osäker på storleken?
Mät din fot här eller kontakta gärna vår kundtjänst för rådgivning.

Artikelnummer:
sa32C-1-xxba00-us0050

Rekommenderade tillbehör till denna produkt
Drift & produktion: Wikinggruppen
Produkter